Az EXTEN virtuális telefonközpont a hagyományos fizikai telefonközpontok teljes kiváltására alkalmas korszerű megoldás. Egyszeri beruházás nélkül megvalósítja az egyedi igényekhez alkalmazkodó, rugalmasan bővíthető telefon alközponti működést. A telefonvonalak és mellékek webes felületen egyszerűen menedzselhetők, informatikai szaktudás nélkül.

EXTEN virtuális alközpont előnyei

  • Könnyen kezelhető webes kezelőfelület
  • Nincs egyszeri beruházási költség
  • Híváscsoportok és mellékek egyszerű menedzselése
  • Költséghatékony megoldás
  • Kimenő (pl. emeltdíjas, külföldi) hívások korlátozhatók
  • Igény esetén telephelyen is üzemeltethető

Kiknek ajánljuk?

Az EXTEN telefonközpont rendszert elsősorban olyan kis és közepes méretű vállalkozások számára ajánljuk, amelyek telefonszolgáltatás iránti igényüket költséghatékonyan és egyszerűen szeretnék kielégíteni.

Ha van telefonközpontja, de már nem korszerű:

  • Kiváltásával egyszerűvé és rugalmassá teheti a központ kezelését
  • Megszabadul az elavult központ működtetési költségeitől

Ha még nincs központja:

  • Egyszeri, nagy összegű beruházás nélkül, havidíjas konstrukcióban tapasztalhatja meg a korszerű technológia előnyeit

Műszaki megvalósítás

Az EXTEN elsősorban felhőben, virtuális szolgáltatásként működik, de egyedi igény esetén fizikai szerveren is tudjuk létesíteni az ügyfél telephelyén. A weben elérhető kezelő felület segítségével könnyen tudja az elérhető funkciókat beállítani és módosítani.

Rugalmasságának köszönhetően az EXTEN alkalmas többféle típusú SIP protokollt használó központok egyidejű menedzselésére is. Használatával Ön teljes mértékben mentesül a bonyolult softswitch szoftverek kezelésének terhe alól. A telephelyek központjai a webes felületen keresztül egységesen konfigurálhatóvá válnak, az átlátható menürendszer biztosítja a funkciók egyszerű és gyors kezelhetőségét.

Könnyen kezelhető webes kezelőfelület

  • A weben elérhető felületen keresztül rendkívül könnyen, az irodai infrastruktúrától függetlenül, távolról módosítható telefonközpontjának működése.

Híváscsoportok és mellékek menedzselése

  • A felhasználókhoz közös mellék hozható létre, így minimalizálható az elvesztett hívások száma. A híváscsoportok segítségével beállítható, hogy egy külső telefonszámra beérkező hívás több felhasználói melléken is végződjön.

Kimenő hívások korlátozhatósága

  • A mellékekről kimenő hívások korlátozása könnyen beállítható a legkülönbözőbb igényeknek megfelelően (emeltdíjas, nemzetközi vagy mobil hívások tiltása).

Hívások hangrögzítése (opcionális)

  • A rendszer lehetőséget ad a mellékről kimenő hívásokat felvételére és visszahallgatására.

Szolgáltatói SIP kapcsolatok kezelése

  • Akár több telekommunikációs szolgáltatóval való IP alapú (SIP) hangszolgáltatás párhuzamos kezelésére is módja van a rendszer segítségével.

Fax To Mail

  • A beérkező faxhívásokat a rendszer automatikusan emailben továbbítja a beállított címzetteknek.

Kérjen ajánlatot!