Az EXTEN virtuális telefonközpont a hagyományos fizikai telefonközpontok teljes kiváltására alkalmas korszerű megoldás. Egyszeri beruházás nélkül megvalósítja az egyedi igényekhez alkalmazkodó, rugalmasan bővíthető telefon alközponti működést. A telefonvonalak és mellékek webes felületen egyszerűen menedzselhetők, informatikai szaktudás nélkül.
Az EXTEN telefonközpont rendszert elsősorban olyan kis és közepes méretű vállalkozások számára ajánljuk, amelyek telefonszolgáltatás iránti igényüket költséghatékonyan és egyszerűen szeretnék kielégíteni.
Ha van telefonközpontja, de már nem korszerű:
Ha még nincs központja:
Az EXTEN elsősorban felhőben, virtuális szolgáltatásként működik, de egyedi igény esetén fizikai szerveren is tudjuk létesíteni az ügyfél telephelyén. A weben elérhető kezelő felület segítségével könnyen tudja az elérhető funkciókat beállítani és módosítani.
Rugalmasságának köszönhetően az EXTEN alkalmas többféle típusú SIP protokollt használó központok egyidejű menedzselésére is. Használatával Ön teljes mértékben mentesül a bonyolult softswitch szoftverek kezelésének terhe alól. A telephelyek központjai a webes felületen keresztül egységesen konfigurálhatóvá válnak, az átlátható menürendszer biztosítja a funkciók egyszerű és gyors kezelhetőségét.
Könnyen kezelhető webes kezelőfelület
Híváscsoportok és mellékek menedzselése
Kimenő hívások korlátozhatósága
Hívások hangrögzítése (opcionális)
Szolgáltatói SIP kapcsolatok kezelése
Fax To Mail