head>

Szolgáltatások

Az OfficeLink Kft. optikai hálózaton kiépített bérelt vonalon nyújt magas rendelkezésre állással (min. 99,5%) szimmetrikus internet, VoIP telefon, alközponti és szerver szolgáltatásokat cégeknek. A bérelt vonalas internet közel 150 budapesti irodaházban létesíthető, és a szolgáltatásba bekapcsolt kereskedelmi-szolgáltató központok száma folyamatosan bővül.

VPS - virtuális szerver szolgáltatás

VPS - virtuális szerver szolgáltatás

VPS

VPS (Virtual Private Server) szolgáltatásunk segítségével fizikai szerverre való beruházás nélkül biztosíthatja az önálló szervert igénylő feladatok megvalósítását. A tőlünk bérelt virtuális szervert teljesen az igényeire szabhatja, a rugalmas méretezhetőség segítségével.

Főbb előnyök

  • Kedvező havidíj, beruházási költség nélküli indítás;
  • a kapacitás igénye pontosan és rugalmasan testre szabható;
  • gyors üzembe helyezés;
  • a szerver karbantartási idő, díj és az amortizáció teljes mértékben megtakarítható;
  • biztonságos üzemeltetés;
  • garantált rendelkezésre állás.

 

 

Kiknek ajánljuk?

Virtuális szerver szolgáltatásunkat olyan cégek számára ajánljuk, akiknek fontos, hogy beruházási költség nélkül alacsony fenntartási díjak mellett tudják megvalósítani saját szervert igénylő (pl. weboldal, webáruház, fájlszerver, alkalmazás-szerver) feladataikat.

Megvalósítás

Virtuális szerverparkunk segítségével az igényeinek pontosan megfelelő szerver használatát kezdheti meg. Szerverének beállításához az erőforrás igényeinek felmérésére van szükség:

  • Processzorok száma, CPU mag (db)
  • Memória (GB)
  • Tárhely (GB)

Az összes virtuális szerver konfigurációhoz biztosítjuk a következőket:

  • 1 db fix IP cím
  • 100 Mbit/sec internetkapcsolat
  • Korlátlan adatforgalom

Vissza

EXTEN - virtuális telefonos alközpont

EXTEN - virtuális telefonos alközpont

EXTEN

EXTEN virtuális telefon alközpont

Az EXTEN egy olyan virtuális telefon alközpont szolgáltatás, amely segítségével a kis- és középvállalatok kiválthatják a drága és rugalmatlan alközponti rendszereket. A telefonvonalak és mellékek webes felületen egyszerűen menedzselhetők, speciális informatikai szaktudás nélkül.

Kiknek ajánljuk?

Az EXTEN elsősorban a kis- és középvállalatok részére nyújt megfizethető megoldást egy korszerű telefonközpont kialakítására. Alapvető célunk volt, hogy az ügyfelek saját maguk tudják menedzselni az alközpontot, elkerülve ez által a külső rendszergazdáknak és szakértőknek történő kiszolgáltatottságot, és az azzal járó magas kiadásokat.

 

 

 

 

 

 A virtuális telefonközpont előnyei

  • A telefonközpont a szolgáltató szerverein működik, és interneten keresztül kapcsolódik az ügyfélhez;
  • a frissítések automatikusan megtörténnek, így az ügyfelek mindig a legújabb rendszert használhatják;
  • a szolgáltató által folyamatosan felügyelt, támogatott a rendszer;
  • nem várt problémák esetén a szolgáltató képes gyorsan, távoli eléréssel hibát javítani;
  • áramszünet esetén a telefonközpont továbbra is elérhető a hívók számára;
  • minimális beruházási költség, fix havidíjjal 12/24 hónapos hűségidővel.

Az EXTEN alközpont főbb funkciói

  • Könnyen kezelhető webes kezelőfelület, ahol az ügyfél egyszerűen saját számítógépén keresztül módosíthatja a telefonközpont beállításait.
  • Központi telefonszám adható meg, mellékek és híváscsoportok hozhatók létre.
  • IVR funkció, ahol a hívók egy hangos menürendszerből kaphatnak információkat, vagy választhatnak a menüpontok közül.
  • Naptár funkció, amelynek segítségével, nyitvatartási időket, ünnepnapokat lehet megadni a menüben.
  • Kimenő hívások korlátozhatósága (pl. emeltdíjas, nemzetközi vagy mobil hívástiltás).
  • Telefonkönyv funkció, a belső mellékek kezeléséhez.
  • Hívásadatok lekérdezése.
  • Fax-to-mail szolgáltatás, amely segítségével a rendszer a beérkező faxhívásokat automatikusan e-mailben továbbítja a címzettnek.

Havidíjas szolgáltatás vagy telepített rendszer

Az alközponti rendszert lehetőség van virtuális szolgáltatásként havidíjért igénybe venni, vagy telepített rendszerként megvásárolni. Ebben az esetben az EXTEN alközpont az ügyfélnél, saját szerver gépen üzemel.

Vissza

Telefonszolgáltatás - SIP-CON

Telefonszolgáltatás - SIP-CON

Telefon

A SIP-CON szolgáltatásunk saját telefonos alközponttal rendelkező ügyfeleink számára nyújt IP alapú telefonszolgáltatást. A hagyományos analóg összekapcsolódási megoldások helyett korszerű összeköttetést ajánlunk kiváló hangminőséggel és kedvező díjazással. Hangcsatorna igényeit rugalmasan ki tudjuk elégíteni, a bővíthetőség a sávszélesség függvényében szinte korlátlan. Hálózatunkon keresztül versenyképes áron érhető el bármely belföldi és nemzetközi távközlési szolgáltató hálózata.

A SIP-CON szolgáltatás előnyei

  • Egyedi igényekre szabható, akár teljesen IP alapú telefonhálózat is kialakítható;
  • a hangcsatornák száma (a sávszélesség függvényében) korlátlanul bővíthető;
  • változatlan hívószámok az ingyenes számhordozás segítségével;
  • kedvező percdíjak minden irányban és időben;
  • magas rendelkezésre állás (éves min. 99,5%);
  • kiváló hangminőség;
  • folyamatos műszaki támogatás

 

  

Kiknek ajánljuk?

Saját telefon alközponttal rendelkező vállalkozások számára a SIP-CON összekapcsolódás (SIP trönk) szolgáltatásunk igénybevételével a hagyományos hangszolgáltatással teljesen egyenértékű, de jóval kedvezőbb díjazással rendelkező telefonszolgáltatást kínálunk.

Megvalósítás

A SIP-CON telefonszolgáltatással teljes mértékben kiválthatók a meglévő ISDN-2 (BRI) és ISDN-30 (PRI) vonalak és költségek. Különösen fontos, hogy meglévő belső telefonos infrastruktúrája nem igényel módosítást, és hívószámainak megtartásával kapcsolódhat szolgáltatásunkhoz. Amennyiben a meglévő alközponti rendszer kezeli a SIP protokollt, akkor külön eszköz (pl. SIP-ISDN gateway) sem szükséges.

Vissza

Bérelt vonal & internet

Bérelt vonal & internet

Internet

Az OfficeLink optikai hálózaton kiépített bérelt vonal és internet szolgáltatás, amely elsősorban „A” és „B” kategóriás budapesti irodaházakban érhető el. Az OfficeLink szolgáltatás jelenleg közel 150 irodaházban létesíthető a fővárosban, és a szolgáltatásba bekapcsolt irodaépületek, kereskedelmi-szolgáltató központok száma folyamatosan bővül

Az OfficeLink szolgáltatás előnyei

  • Irodaházakra fókuszált szolgáltatás;
  • időben és adatforgalomban egyaránt korlátlan internetkapcsolat;
  • max. 1 Gbps sávszélesség;
  • szimmetrikus fel- és letöltési sebesség;
  • magas rendelkezésre állás (éves min. 99,5%);
  • a sávszélesség garantált sebességet jelent mindkét irányban;
  • menedzselt kapcsolat (folyamatos hálózatfelügyelet);
  • kedvező, versenyképes díjak;
  • saját ügyfél menedzser.

Kiknek ajánljuk?

Az OfficeLink optikai bérelt vonali internet szolgáltatást azon cégeknek ajánljuk, amelyek működéséhez alapvető fontosságú a folyamatos internet kapcsolat, és akár pár óra kiesés is veszélyeztetheti az üzletmenetet. A saját infrastruktúrának köszönhetően rugalmasan tudunk alkalmazkodni az irodaházban dolgozó ügyfeleink egyedi igényeihez, legyen szó akár nagyvállalatról vagy kisebb cégről. Helyi hálózaton dolgozó sok munkatárs, vállalatirányítási rendszer, webszerver vagy céges intranet üzemeltetése esetén az OfficeLink az ideális választás.

Megvalósítás

Az OfficeLink optikai bérelt vonali internet magas műszaki színvonalú, szimmetrikus internet szolgáltatás. Az irodaházon belül az igényektől és távolságtól függően üvegszálas és/vagy UTP kábelezést alkalmazunk. A telepített aktív eszközök segítségével a portsebesség és a garantált sávszélesség rugalmasan, akár egyedi igények szerint is paraméterezhető.  A garantált le- és feltöltési sebesség az ügyfelek részére kizárólagosan dedikált sávszélesség a szolgáltatói router Ethernet portján. A szolgáltatás átadási interfésze 10/100/1000 BaseT, amire közvetlenül kapcsolható az ügyfél router vagy egyéb eszköz.

Elsődleges vagy back-up kapcsolat

Amennyiben az Ön cége már rendelkezik bérelt vonali internet kapcsolattal, akkor kedvező áron növelje meg az üzemeltetés biztonságát az OfficeLink back-up megoldással! Így a meglévő elsődleges bérelt vonali kapcsolat műszaki hibája esetén is online maradnak a vállalat dolgozói és szerverei.

Vissza

Csapatunk

Versenyelőnyünk a személyes ügyfélkapcsolatban rejlik. Bármely kérdése vagy problémája esetén közvetlenül, név szerint kereshet minket – és mi segítünk.

Forduljon hozzánk
Csizmadia Csaba

Csizmadia Csaba

ügyvezető igazgató
Zóka Tamás

Zóka Tamás

senior account manager
Kulik Zsolt

Kulik Zsolt

senior account manager

Irodaházak

Az irodai épületekre fókuszált szolgáltatásunk jelenleg közel 150 elsősorban „A” és „B” kategóriás budapesti irodaházban létesíthető. Amennyiben az Ön címe nem található a térképen, kérjen egyedi ajánlatot!

 

Kattintson a képre a részletes listáért!


 

 

Címünk

OfficeLink Kft.

1138 Budapest, Váci út 188.

Telefon: 06-1/353-6000

Adatközpont elérhetőségek:

Telefon: 06-1/776-6666 (0-24 órás ügyelet)

Mobil: 06-30/853-5790 (0-24 órás ügyelet)

 

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.